kucukprensimm Bebeğimi sütten keseli 3 ay oldu ama sütüm hala tam anlamıyla bitmedi ve bazen ağrı yapıyor ne yapmalıyım tecrübeli anneler yardım edebilirmi ?
Betim kucukprensimm bi ilaç varmış sanırım burada okumuştum doktor veriyor diye biliyorum. Bilgi sahibi olanlar yazar şimdi. Üstte kalsın