Arkadaşlar doğumdan sonra saçlarım inanılmaz kötü oldu 😞 Kupkuru, sert, dökülen ve keçe gibi. Her banyo sonrası yarım saat de saç taramayla uğraşıyorum. Düğüm düğüm oluyor açılmıyor saçlarım ve tararken avuç avuç dökülüyor. Saçıma iyi gelecek, yumuşatıp besleyecek, bakım yapacak, kolay tarama sağlayacak; Şampuan olur, fön suyu olur, maske veya saç kremi… Önerisi olan var mı ?