Burda doğum hikayelerini okuduğum zaman acaba benim sen bir doğum hikayem olur mu diye hep içimden geçiriyordum çok şükür allah’ıma bebeğim 2 aylık oldu bile 🙏 rabbim isteyen herkese anne olmayı nasip etsin inşallah hayırlı vakitte . Gelelim doğum serüvenime
Hamile kaldığımda vajinusmus hastasıydım ve bu benim için tarif edilmez bir duygudur bebeğimizi öğrendiğimizde 6 haftalıktı çok sevinmiştim ve zaman ilerledi geçtik o mühim haftaları 28 inci haftamda kanama ile hastaneye yatışım yapıldı ne olduğunu anlamamıştım bile sadace korku ve panik le olduğum yerde kalakaldım hastaneye yatırdıklarında etrafımdaki birçok doktor erken doğum riskinin olduğunu açılmamamın 2 cm olduğunu söylemişlerdi çok korkmuştum bebeğimi kaybetmekden ciğer geliştirici iğneler serumlar derken 35 haftalık olduk tekrar bir şok daha bebeğimin suyu artıyordu ve sebebi bulunamamıştı doktorlarım beni 37 haftaya kadar bekletmek istiyorlardı birçok tedavi uygulandı ve bu seferde gelmek bilmeyen bir bebiş 41+1 haftada sabah saat 03 gibi sancılarım girmeye baslamıştı ben bunlara aldırmadım nasıl olsa yalancı sancı diyordum pilates yaptım gece kalktım ev sildim sabah kontrol için hastaneye gitttşm dolmuşla gittim ne akla hizmetse birden o gece giren sancılarım artmaya başladı evim ile hastane arası 45 dakika ve ben dolmuşla gittim 🤦🏻♀️ Hastane kapısına geldim sancılarım arttı artık canım yanıyor bir yerleri yumruklamak istiyordum hemen doğumhaneye alındım sancım olduğu için suni sancı bir süre vermediler sonra tekrar suni sancı takıldı aaa artık doğuruyordum hissediyordum bebeğin kendini ittiğini sancılarım çok artmıştı normalde alttan muayene sadace anestezi ile olurken birden o doktorlar elini hiç çekmesin istiyordum doktor birden bana şakın bacaklarını kapatma şakın ıkınma bebeğin saçları elimde dedi ben o an ki korku ve acı ille ıkındım ve bacaklarımı kapattım ve bebeğim kanalda kafası şıkıstı doktorum birden bağırdı bebek sıkıştı diye tabi bunu kendi lisanlarında söylediler ben sadace anlamını sorduğumda doktor bana bebeğin kafası kanala sıkıştı sakin ol sakın ıkınma bebeğinin hayatını riske atarsın dedi o anı asla unutmuyorum doktorum bir ı eli pelvisimde bir eli ile de benim elimi tutuyor acilen sezaryene aldılar ne oldu anlamadım 5 dakika içinde oldu herşey spinal oldum doktorum Doç Dr müjde zayıfoğlu karaca kızımı bana gösterdi bak annesi bu yaramaz hep kordona dolanmış dedi ben ağlamaya başladım ağlamamıştı çünkü korktum bebeğime birşey oldu diye başından kollarından kordonları çıkarıp benim göğsüme yasladılar kızımı kokusunu içime cektim o an anladım anne olduğumu sonra aldılar üzerimden bir fanus geçirdiler kafasına solunumunu düzeltmesi içinmiş benimle beraber emzirme odasına götürdüler meleğimi emzirdim çok şükür şimdi 2 ay 5 günlük 🙏
Elif Alya
05.04.2021
3.900 kg
53 cm
