Kiminannesibu Merhaba kızım 13 aylık ilk uykusnu uyuyor ikinci uykusunu yapmıyor.İkinci uykuya geçerken ikimizde geriliyoruz acaba tek uykuya mı geçsek herkes 18.aydan sonra diyor ama illa böyle mi olmak zorundan aranızda 13.ayda geçen var mı
Miniminiprens Kiminannesibu ilk uykuyu uzun mu uyuyor canım. Yani bilaç gün dene tek uykuyu. Eğer gece uykusuna kadar huzursuz olmazsa yavaş yavaş geçebilirsin. İlla 18 ay değil tabii. Mesela o aylarda ben kendim geçirmeye çalıştım ama akşamüstü Çok huzursuz ağlamaklı oldu bıraktım. 16.ayda öğlen uykusunu uzatmaya başladı ve tek uyku yetiyor şuan. 3 aydır öyle uyuyor
Kiminannesibu Miniminiprens 1 saat bazen 1.5 saar uyuyor huzursuzluğu olmuyor ama sadece hareketleri yavaşlıyor
Miniminiprens Kiminannesibu o zaman huzursuz olmuyorsa biraz geç yatır öğlen uykusuna. Mesela 12 de uyuyorsa 1-1bucuk gibi uyut akşama kadar tekrar yorulup erken uyur zaten. Öyle öyle oda o düzene alışmış olur 😊