Azraaag
Canim ben de o kadar krem kullandim ise yaramadi, ta ki eczacim bir karisim ayarlayana kadar sagolsun. Duzeldi.😅
Ben de emziremedim iki gun duzelsin birazcik da olsa diye, bol bol sagdim verdim kizima.. bende de yorgunluga bagli olarak azalma cogama olabiliyordu. Gece yatip uyuyuo dinlendigin icin, sabah daha cok geliyor sagimda.. Benim de sabah disinda az geliyordu.