Merhaba! Bebegım erkek 15 aylık dogdugundan beri coook hareketli sanıye biyerede durmuyor oynamıyor kıtaplara bakıp 2 dk snra baska birseye yoneliyor.koltuklara cıkıyor sureklı. Birinin elinde bisey gorup alamayınca cıldırıyor aglıyor taaki istedğini alana kadar.normalmi acaba sizler napıyorsunuz böyle oldugunda cözüm bulamıyorum .hayır diyince gülüyor oyun sanıyor :((( cok yoruluyorum durmadıgı icin sabit biyerde normalmi acabaa?