Littlemomm Diş yapınız kaliteli değildir.Bende aynı durumdayım,dişlerim ve diş etlerim çok hassas,kendimi bildim bileli bu böyle.Dişleri koruyan koruyucu bir tabaka var “Diş minesi” bu tabakanın bende kaliteli olmadığını çok ince olduğunu ve dişleri yeterince korumadığını söyledi.Ne yazık ki böyle kabul ettim bu durumu