Mavsnz06 Kızlar emzirip parfüm kullanmayan var mı aramızda ?kullanmak sakıncalı mı..ve aranız da saç boyatanınız oldu mu
gocebebirbayan Mavsnz06 parfüm başka bir koku (kolonya, deodorant) kullanmıyorum. Süte geçer diye değil , bebeğim sürekli kucak istiyor, daha 4 aylık kokudan başı ağrır , sevmez , sonra benim kokumu duysun hissettin öğrensin diye 😊
Hilal06a Mavsnz06 benim bebegim ben parfüm sıkınca beni emmiyor Du kapalıyım kapanınca beni tanımıyor sanmıştım ama parfümden dolayıymış o yüzden kullanamıyorum 😊
Saitkereminannesi Mavsnz06 Sadece dışarı çıktığımda parfüm bi fıs sıkıyorum saçımı da boyattım hafta sonu yine boyayıp renk degiştirecem ☺️
Girlpower Mavsnz06 bebeğim benim kokumdan başka koku istemez diye parfüm kullanmıyorum yüzüm yüzüne değiyor diye makyaj yapmıyorum tırnak uzatmıyorum oje sürmüyorum saçlarımı da zaten boyatmıyorum şu sıralar tek bakım yöntemim duş almak😅
tugba_112 Bebeğim 6 aylık olduktan sonra boyattim parfüm de kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım. Tabii sıkınca hemen kucağıma almıyorum birkaç dakika geçiyor
Deletedmom5284 Parfüm kullanmadım bebeğim rahatsız olur diye vücuda sürülen kokulardan alıp omuzlarıma sürüyorum biraz Parfümü de vücuduma sıkmıyorum kıyafetime sıkıyorum
gozdesh Mavsnz06 ben parfüm kullanmadım 8 aydır eşim de kullanmadı. Hatta ablamlarda bana geldiği zaman kullandırmadım bebeğin üstüne siniyodu kokuları.