Selinbam Goktug-42 benim oğlumun adı da göktuğ 😊bence bebek belli ediyo zaten ama omurgasını zorlamamak için 6 aydan önce oturtup bırakmamak lazım bence nasıl olsa bi daa hayat boyu oturur😊
Goktug-42 sevval_5481 yani merak ettiğim destekli oturtabiliriz dimi sağlığı açısından sorun oluşturur mu
sevval_5481 Goktug-42 hepten oturma ama hafif böyle beli çok bükülmeden oturtulabilir eğer meyilli varsa bebeği n benimki kendi oturmak istiyordu meyiline göre biraz d
merve0128 Goktug-42 doktorunuzla konuşmadan bir şey yapmayın bence çünkü her çocuğun gelişimi farklı özelliklede kas gelişimi çok farklı çocuktan çocuğa değişiyor o yüzden mutlaka danışarak başlayın
gocebebirbayan Goktug-42 6. ayında destekli 8. ayında tam oturtun diyorlar ama bebekten bebeğe değişiyor. Benim planım yukarıda söylediğim şekilde 😊
Kadifemsii Goktug-42 5 aylıkken desteksiz oturuyordu öncesinde oturtmamıştım hiç. Bebeğiniz hazırsa oturtun bence ama kısa kısa
mombeto Goktug-42 ben 4 buçuk aylıktan beri kucağmda oturur şekilde ve 5. Aydan sonra destekli oturttum ara ara. Şu an 6 ay 10 günlük desteksiz oturabiliyor