Biseysormayageldim Arkadaşlar ciddi ciddi bunu hissetmeye başladım. Parka çıkıyoruz oyuncaklarıyla oynamıyor çocuklar oynayınca gelip bana şikayet ediyor onlar oynamasın onlar oyuncaklarımla oynuyor diye. Başkalarının oyuncaklarını sahipleniyor ver oğlum bizim değil deyince kıyamet kopuyor. Birisi bişey sorunca ya da söyleyince yüzüne tepkisiz bir şekilde kitlenip kalıyor. Çocuk yanına oynamaya gidince koşup arkama saklanıyor. Birisi bize gelsin bana yapışık geziyor 🥺 ne yapacağımı şaşırdım hergun parka çıkarıyorum ama hiç bir gelişme yok. Kreşe verme imkanım yok şuan taşınma durumumuz var diye. Birisi elinden oyuncağını çekip alıyor koşuyor bana söylüyor o oyuncağımi aldı diye. Ya kaydırak sırasında bile insanlar oğlumu itip geçiyor. Biz bağırıp çağıran vuran döven evebeynler değiliz. Neden böyle oluyor anlamıyorum. Hiç biseyini paylaşmıyor güzelce anlatiyorum hep açıklıyorum ama insanlardan korkuyor çekiniyor konuşmuyor yaşıtlarıyla oynamıyor 😔
marscicegi Benimki 3.5 yaşında bu sekildeydi, dışarı çıkara çıkara açıldı biraz, sürekli evde kalmaktan oluyor bence
Biseysormayageldim marscicegi Aslında sürekli disardayiz biz aşırı gezenti bir aileyiz ama arkadaş edinmek istemiyor
marscicegi Biseysormayageldim geçici Bi dönem olabilir belki huyuda bu şekilde şekilleniyor olabilir, arkadaşımın çocuğu da devamlı yalnız takılmayı yalnız oynamayı sever, ama büyüdükçe düzelir bence 😊