Nergis24 bende hamileyken evim 16. Kat bindim 13 kata geldim ışıklar kapandı asansör son hızla zemine indi inerken vuuu diye ses neyse elim ayağım kesildi sesim içime düştü sanki kaldım içinde en son biri duydu ama çok durmadım itfaiye geldi asansörun kapısını demirle kırdı mi kesti ben öyle çıktım çıktıktan sonra bayılmışım. Epeyce 16.kata in çık yaptım en son eşim ikna etti ben seni bekliyorum burda bin dedi komşuyla çıkıyorduk zorla ikna oldum çıktım ilk oldu sonra inerken yöneticiyi aradı abi biz iniyoruz güvenlik beklesin dedi adam biliyordu sonra öyle öyle başladı inip çıkmaya başladım. Sizde öyle yaparak azaltın korkunuzu. Komşu varsa arayıp kapıda beklesin en azından içiniz rahat eder inerken öylesine yine eşini ara iniyorum bir dakika sonra ara beni de ulasmazsa sizi kurtaracak biri olduğunu bilince korku falan kalmıyor 😑 geçmiş olsun ❤️