Herkese merhaba! size bişey danışmak istiyorum. 4 aylık bir bebeğim var. Şimdiye kadar sütüm hep yeterliydi, son 2-3 gündür sanki azaldı gibime geldi, yani misal emiyor yutkunduğunu duyuyorum sonra bakıyorum ki ses yok, sonra boş boş emiyor sanki süt bitiyor. Göğsümden çekince ağzını açıyor yaklaşmaya çalışıyo veya ellerini ağzına götürüyor elini emiyor, başta dişi kaşınıyodur ondan yapıyor sandım ama sanırım aç? bi yandan da kilo alımı gayet iyi.. eğer doymassa kilo alamaz diye düşünüyorum ama bilemiyorum da. Benim sorum şu, ek gıdaya 2 ayı kaldı, yani ozaman sürekli emzirmicem ve ek besin de aldığı için sütüm yetmiş olucak bu doğrumu? siz nasıl yapıyorsunuz? acaba şu son 2 ay mama takviyesinemi başlasam inanın kafam çok karışık.. kilo alımı çok iyi dediğim gibi ama çoook fazla emdiği için, önce memede kalan sütü emiyor sonrada süt bitiyor ve süt geri dolmadan emiyor gibi geldi bana? yardımcı olabilir misiniz kusura bakmayın çok oldu ama. Ek gıdaya gecince süt birikiyormu asıl soru buydu aslında