Arkadaşlar 4.5 aylık bebeğim var bugün rutin muayene için çocuk doktoruna götürdüm. Gazını çıkarırken birkacdefa omuriliğin yan durduğunu hissettim. Bugün doktora soyledm oda banada biraz öyle geldi dedi rontgene gönderdi. Röntgen de de braz eğri çıktı ama duruş pozisyonundan olabilir dedi. Ortopediye götürdüm oda kalça USG si nasıl dedi normal dedm.. daha çok küçük takp edilmesi gerekir dedi ama içinin rahat etmesi için çocuk ortopedistine götür bse olsa bile korse tedavisi başlanıyor dedi. İcime dert oldu. Varmı bebegnde böyle bı durumla karşılaşan acaba tüm bebekler böylemi😞