Seatib yani herzamam ki rutin kontrollernizd gittğiniz doktormu bebeğim doğduğundan beri aynı doktora gidiyorum ve daha 3 aylıkken kafasını dik tutamazsa ayına göre kilosu fazla oyuzden endişe etme demişti şuan 4.5 aylık tutuyor ama faxla değil doktoruma söylediğimde tine aynısını dedi ve kaldırabilceği zamanı var ozamanı gelince kaldırır demişti başka doktora daha danışın bence