iki_prenses_annesi201 Dlnmrc cnm bebeğn küçükse kesnlikle bebelc gold bnm kızmda gaz ve kusma olrdu goldu kullnma geçti hepsi gaznı kendi rht yapmya bşldı.. Şuan norml bebelaca kullnyrm bi sıkntımz yok
Dlnmrc iki_prenses_annesi201 bebeğim 2 aylık oldu sağol canım tavsiyen için. Emzirirken hangi sıklıkla mama vermem gerekiyo onu bilmiyorum
iki_prenses_annesi201 Dlnmrc benm kızım sabh 7 de uyanırdı ozmn emzirdim diğer uyanışnda mama verirdim.. Bide gece en son uzun uykuya geçişinde mama verrdm cnm.. Günde 2 veya 3 verirdim.. Birini de ikindne yakn ama sütn varsa 2 yetrli