pogcayanakannesi Kizlar 20 haziran evlilik yıl dönümümüzz. Ve aklımda bi fikir yok. Belki sizler yardimci olursunuz. 3.yilimiz olucak Allahin izniyle. Dünya tatlısıı birr oğluşumuz var. Yemek hazırlayip yemek harici fikirlerinize açığım 😊🥰
Annis-ogul pogcayanakannesi mumlarla odayı susleyebilirsiniz cnm 😅🤣😂 düğün dans şarkınızi bi anda acı dans etmek isteyebilirsin .
Minisin_annesi pogcayanakannesi benimkide yaklaşıyor 1 temmuzda 😂herkesinde evlilik yıldönümü yaklaşıyormuş onu anladım 😂 surda bekliyim
Kagansmother 3children1mom aslinda hazır programimiz ama daha iyisini görürsem diye bekliyorum ilham alirim 😅
3children1mom Kagansmother Senin yorumların acayip hoşuma gidiyor onun için dedim. Bizim ki geçti. Nakkaş gömlek ve kol düğmesi almıştım. Bide kendim sevdiği yemekleri ve pasta yaptım o kadar 😂
benimdunyam21 pogcayanakannesi benimde 16sı bebekten düşünmeye bile fırsatım olmadı bende bekleyeyim 🥰
benimdunyam21 GulAkkaya ya bari içecek çekirdek çay faln yapsaydınız.ben şu sıralar onada razıyımda 🤣 ne kadarlık evlisiniz
Kagansmother 3children1mom çok tesekkur ederim canım 🥰 kendim bi tişört tasarladim onu vericem bide tarihi ve tarihi yerleri çok sever esim tarihi bi mekanda yer ayirttim oraya gidicez haberiniz neresi olduğundan ondan bekliim surda dedim belki yaratıcı fikirleri olanlar olur diye 😁