Arzuhyl valla cok zormus bu isler hamilelik iyiydi dogum rahattı emzirme sut islerinde cortladim bu level cok zor😁 acayip bi paradoksun icindeyim emzirmeye calisiyorum memeyi almiyo zar zor aliyo o da silikon baslikla, emiyo mu doyuyomu belli degil , sagayim diyorum onu da biberonla verince alisio o da sakincali , doktor mama verme diyo o da yasak ,ne yapacagimi sasirdim yahu.