Hanımlar hamile kalır kalmaz bırakmıştm bi anda daha doğrusu bulantım olduğu için içememiştim sonrada başlamadm ama şu an kızım 7 ayı bitirdi emziriyorum günde 3 yada en fazla 4 tane içiyorum canım çok istiyor sizlerde içen varmı doktora danışan falan?