Hazal11 Ayselssl bebelac gold canım hepsini denedim 19 günlüğüz hipp doyurmuyordu bebeğimi aptamil aşırı gaz yaptı kaka yapamadı şuan bebelac gold 1 kullanıyorum 🤷♀️
Kkcan Sma optipro kullaniyodum gaz yaptı bizde aptamilin comfortil olanına geçtik gazlı bebekler için şu an memnunuz
Baharbek Aptamil comformil kullanabilirsiniz gaz ve kabızlık için biz çok memnun kalmıştık gaz sorunu bitince yine normal Aptamile geçtik
Minikoalamm Aptamil bize de gaz yapmıştı hip combiotic geçmiştik bebeğim aşırı rahat etti biraz büyüyünce zor doymaya başladı şimdi sma kullanıyoruz oda iyi
Burculiceee Ayselssl denemeden bilemezsin canım her bebekte farklı oluyor mamaların gazı doyurması vs
Iremozerrtlg Ayselssl canım ben hummana kullanıyorum ikizlerime çok memnunum hiç gaz problemimiz olmadı gayet besleyici mama artı anne sütüyle 1 kilonun üstünde kilo aldık 1.ay