Sehertosunn ah sırf bu yüzden emzirmeyi bırakacaktım o kadar çok korkuyordum her emmesinde genzine kaçırıyordu ben de çok kaçırırım bu yaşımda hala kaçırırım ama bebek olunca aklım çıkıyordu ağlayarak emziriyordum kaskatı kesiliyordu çok korkuyordum ama geçiyor 3,5 aylık şu an çok nadir kaçırıyor çevir hafif hafif sırtına vur bişey olmaz Allah’ın izniyle sakin kal ki bebeğin de sakin kalsın ama geçecek sabret 🌸