OyaGny bana doktorum annenin yedikleri bebeğe gaz yapmaz kanıtlanmış bişey değil dedi 3 aylıkken sormuştum ondan beri kola bile içiyorum çok şükür hiç sorun yok sizin bebeğiniz büyük gaz yapmaz ama yine de ufak ufak deneyin. Doktorlar bu konuda biraz ayrışıyor bazıları 3 aya kadar gaz yapar diyor bazıları hiç yapmaz yediklerin diyor