tatlisertt Acemibiranne19 benim kızım 23 gunkuktu 1kg 100 Gr almıştı ve hemşire çok iyi demişti sadece emiyordu. Bence çok normal kilo almış hemşire cahildir 😂
ikizlerinannesi2985 Acemibiranne19 6.aydan sonra 500 gram alması lazım. 1000-1200 gramlar normal. hemşire bişey bilmiyor, takmayın kafaya
Byzthan Acemibiranne19 valla bizde 1200 almıştık ay başına 5 aylık olasıya kadar gayet güzel sizin ki de👍
sirineyavrusu Acemibiranne19 ne alaka niye cokmuş 1250 aldı benım oglum ilk ayda ilkide senın gibi 700 gr almıştı normal yani dr lar en az 400 beklıyolar onun aşağısı sıkıntı hemşire hic görmedi galıba fazla alan😃
sevval_5481 Acemibiranne19 Allah aşkına yani iyice saçmalamış 500 gram ve 1 kg srası alması gerekiyor 😲
Henakiz Acemibiranne19 bence hemşire en az 500gr alması gerek diye bilgi vermek isterken kafası karıştı. 🙈
Sinem91 Acemibiranne19 Bizim doktorumuz haftada 200 250 alması lazım demişti. Bence gayet iyi almış. Maşallah 🧡
marscicegi Acemibiranne19 tobe bismillah, ben ne okudum öyle 😂1 kgdur o hemşire abla yanlış anlamış olayı😂
duru2603 Acemibiranne19 ay hemen diyete girsin🤪ne saçma yahu, az bile ilk aylara göre. Ayda bir bir gidiyorduk biz gayet de normal kilosu
Yenianne0204 Acemibiranne19 benim 1 buçuk kilo almıştı 1. Ay kontrolüne gittiğimizde gayet normal sizin hemşire ezberini yanlış yapmış😂
Bybrsnannsi Benim bebeğim 1ayda 1.500kişo almıştı sadece anne sütü ile .bende hemşireyim normal sizinki
Birsenesmee Acemibiranne19 sütünüz yarıyor demek ki saçmalamış bence hemşire. Benim kızım 3260 gram doğdu şu an 5.800 2.5 aylık henüz. Gelişimi güzel olduktan sonra bence takılmayın 🤗 Sütünüz bol olsun. 🥰
bikerem Acemibiranne19 🤣 1800 gram alan ogluma ne der ki. 700 gram cok mu. En az 500 gram en fazla 2 kilo alabilir bebekler. Bebek hemsiresi mi ki
Veraveannesi Ay kizim ilk ay 1600 gr almisti doktorda cok oyi demisti zaten yenidogan cok alir ki ne alaka