Benim minik dönmeye başladı 😍 elleriyle nesneleri tutuyor ayaklarını tutmaya çalışıyor henüz daha tam tutamadı, onunla konuşunca çığlıklar atıyor kahkahalar havada uçuşuyor, kucağıma aldığımda ensemdeki saçlarımı yoluyor elindeki oyuncak düşünce hırs yapıp ağlıyor almaya çalışıyor kısacası hic yerinde durmuyor kucağıma yatırdığımda kendini kaldırmaya çalışıyor , anne sütü almadiği için 4 buçuk aylıktan beri yoğurt pekmez keçi sütü kaşık maması ve püreleri de alıştı yiyor bakalım daha neler göreceğiz ☺️😍