Hanımlar Selam 🙏🏼
Bir konuda kararsız kaldım lütfen yardım ☺️ 1 yaşındaki oğlum için mayo bakıyorum fakat nasıl alabileceğime karar veremedim. Kimisi uzun kollu, bacaklarına kadar inen mayoları önerirken, kimiside şortlar t shırtler yeterli diyor. Bir de bez problemimiz var. Hangi bezden kullanmalıyım? Mayoyla birlikte mi giydirmeliyim? Birde güneş kremi ne kullanmalıyım. Ayy kafam çok karıştı. Tecrübeli anneler duyun sesimii 🥲😅😅😅