nesnes Bebeğim bu aralar kulağını kaşıyor elliyor. Yoğun salyası var ve diş eti de şişmiş durumda. Diş çıkarma belirtisi olabilir mi hanimlar? Böyle bir durum yaşayan var mi
AdaMomm nesnes benimde kızım 5 buçuk aylık. Aynı şekilde kulağını çekiyor saçlarını çekiyor doktor kontrolünde bu aylık bebeklerin yaptığını söylemişti ama bencede diş çıkartma belirtisingibi geliyor
merve0128 nesnes benim bebeğim 4 aylık aynısını yapıyor kulaklarını kaşıyor sürekli elleri saçında salya deseniz aldı başını gidiyor parmakları geçerim artık yumruk yapıp bütün elini emmeye çalışıyor ☺️ Bizim için diş çok erken ama neden böyle acaba