Serrakus memnun değilim bayram için takım aldım ilk defa, geldiğinde omuz kısmı tamamen söküktü. Mağduriyet bildirdim WhatsApp hattına tam 9 gün sonra cevap yazdılar onlarca mesaj atmama rağmen iade edin yarına kadar 10. Gün son diye. Son güne kadar beklettiler. Kendi elimde diktim öyle giydirdim. Gerek yok uğraşmayın