Merhaba kızlar, oğlum ( 2 ay 25 günlük ) 15 gündür ishal gibi bazı günler 6-7 kere kaka yapıyordu bazı günler 2 hala daha öyle. Gün içerisinde kakası bazen mukuslu olmaya başladı. Pazartesi doktora gittik muayenesi gayet iyi geçti kakasına bakınca az bişey sümüksü bi test yapalım dedi test yaptık ve kakasında mukus çıktı. Geçen gittiğimizden bu yana (25 günde ) 1 kilo 50 gr almış. Yediğin birşeye karşı vücut yapıyor olabilir haftaya gel kilosuna yine bakalım ona göre konuşalım dedi. Bende son zamanlarda faZla yediğim şeyleri düşünüyorum ve aklıma KİMYON geldi. Gazı olduğu zamanlar kimyon çayı yapıp 2 çay kaşığı oğluma kalanınıda ben içiyordum ve 3-5 gün kakasını zorlanmadan çok miktarda yapıyordu sonra uyuyordu bende rahatlatıyor diye 15-20 gündür bütün yemeklerime koymaya başladım ve son günlerdede bu ishal ve mukus olayını kimyona bağladım. İnternettede kimyon alerjisi yaygın olmayan ama var olan bir alerji çeşitiymiş. Siz mukus gibi birşey yaşıyor musunuz ? Sizce düşündüğüm şey de haklılık payım var mıdır ?