Bebekbeliz hem ince hem de organik oluyor.. 3.cocuğum ilk 2 sinde yoktu böyle şeyler 😅🤪 normal irmik kullandım şimdi 3.ye netten organik bebek irmiği ve organik tam pirinç unu falan aldım 🤭 ama bu tamamen kişisel tercih tabi hepimiz organik beslenmeyle büyüseydik keşke😁