R3232 Oglum 8 aylik su anda atak hastasinda daha 17 günümüz kaldi ve sürekli her uykusunda uyumamak icin direniyor bunu yasayan var mi ? Gün icinde iki kez uyuyor ve bunlarin süresinide azaltmaya basladi bu sekilde yasaYan varmi ?
nur-nr_123 R3232 o aylarda cnm tek uyku sinyalleri veriyorlarmış bebekler ama 15-18 aya kadar zorlayın diyorlar sende norml iki uyut atak bitince duzelir
KYB R3232 en zor ataklardan biri 8 ay atağı ve bizde de en büyük sıkıntısı uyku gerilemesi oldu. Biraz sabredin, atak bitince normale dönecektir
nur-nr_123 R3232 İki uyku yapiyor ya tek uykuya geçme sinyalleei oluyor bunlar uyku sürelerinin kisalmasi