Arkadaşlar dün mutfak tezgahının üstüne çıktım tabakları almak için misafir gelmişti. Tabaklar elimdeyken ayağımı sandalyeye atacaktım başım döndü sırt üstü çok fena halde düştüm. Başımı yere çok kötü şekilde vurdum. Hâlâ başımın ağrısı geçmedi. Hem baş ağrısı hem de kafatasim ağrıyor 😕 sadece onlar da değil sırtım kalçam kısacası kolumu kaldıracak halim yok. Üç ay önce sezeryan oldum dikislerim ara ara ağrıyordu zaten. Çünkü iç dikişler herhalde altı aya kadar kapanmıyor diyebiliyorum. Sizce sezeryan bölgemde bir risk oluşur mu