Selamlar anneler. 2 gun sonra kizimin 3 ayi bitiyor 4. Aya giriyoruz. 41 haftalik dogdugunu da belirteyim. Gece uykusu duzenli sayilirdi gece iki defa uyanirdi. Gunduz de 45 dk da olsa uyurdu. 3 gundur gunduz cok zor uyuyor disari cikiyorum arabada uyutuyorum anca oyle uyuyor. Gece de ilk uykusu 4 saat sonra saar basi uyaniyor ama emmek icin degil kendi.kendine besiginde oyun yapiyor soyleniyor vs. Sonra da tabi aglayarak uyuyamiyor vs. Bu durumu yasayan oldu mu ? Uyku gerilemesi boyle bir sey midir ? Bir de emerken emme suresi kisaldi yine 6 7 dk sonra guluyor soyleniyor oyun yapiyor sanki..