bjkbb Merhaba hanımlar. Babama prostat kanseri teşhisi koyuldu randyoterapi yani ışın tedavisi görecek 2 ay. Doktor iyileşme oranı yüksek 2 ay sonra tekrar biyopsi alınacak dedi ama yakınında prostat kanseri olan veya iyileşip atlatan yakınları olanlar varmı acaba ?
GizeminEdizi bjkbb benim dedem prostattan öldü ama endişe etmeyin babam ve amcalarima teşhis kondu tedavi gördüler sapasağlamlar ,iyileşme olasılığı çok yüksek bir kanser türü,yeter ki tedavisi aksamasin.
ftmgz bjkbb babam canım 2016 da teşhis kondu ameliyat oldu suan 6 ayda bir kontrol oluyor her sey yolunda allaha şükür zor bir süreç seni anlıyorum ama doktora İnan ve zamana
bjkbb Sonsuzmutluluk inşallah canım Allah razı olsun. Rabbım hepimizin sevdiklerini bizlere bağışlasın. Çevremizde kanserden çok kayıplarımız oldu ama prostat kanseri olan hiç olmamıştı o yüzden nedir akıbeti ne değildir bilmiyoruz merak ettim bende açıkçası
Sonsuzmutluluk bjkbb Aminnn inşallah düzelir Rabbim şifa versn korkma. Benim babamda da prostat var biyopsi istediler iyi huylu mu kötü huylu mu bakılsın dediler ameliyat olucaktı ama babam hem yaşlı hemde kalp tansiyon hastası ilaç kullanıyor şuanda Rabbim babalarımızı bize bağışlasın. İnşallah hemencecik gelmiş geçmiş olsun
Arc1993 Sonsuzmutluluk merhaba kayınpederimden de biyopsi istediler. Psa değeri 12. Babanızın durumu nedir
bjkbb Arc1993 merhaba teşekkür ederim. Çok şükür durumu iyi şuanda radyoterapi gördü iki ay iğne falanda oldu iyi şimdi sadece belli zamanlarda tahlil röntgen istiyo doktor
Sonsuzmutluluk Arc1993 merhaba babam prostat ilacı kullanıyor biz bir işlem yaptırmadık çünkü çok yaşlı babam psa değerine baktım siz diyince en son 7 imiş 2 3 yıl öncesi
Arc1993 bjkbb çok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın. Kayınpederimin de psa değeri 12 çıktı ve parça alınıp teşhisi konulacak. Umarım temizdir 🙏 babanızın psa değeri kaçtı hatırlıyor musunuz
bjkbb Arc1993 sizede cok geçmiş olsun inşallah temiz gelir sizin sonuçlarınizda rabbım sifa versin. Ben inanın değerini detayını bilmiyorum memlekette olmadığım için tahlilerini hiç görmedim sadece annemin anlattığı kadarını biliyorum
Sonsuzmutluluk Arc1993 sağolun sizede çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin korktuğunuza uğratmasın inşallah va
bjkbb ftmgz teşekkür ederim sizede cok geçmiş olsun. Benim babama ameliyatlık durumu geçti dedi o yüzden direkt ışın tedavisine başladı ama şimdi durumu iyi çok şükür. Sadece artik 3 ayda bir tahlil istiyor o kadar
bjkbb Tosbikkkk cok şükür iyi. Sadece belirli aralıklarla bir iğnesi var sanirim kanser hücrelerini öldüren bir igne onu yaptırıyor birde tahlil oluyo