minikbaykus babam 5 6 sene kadar önce akciğer kanseri olmuştu. Kemoterapi alırken dayım babama bir karışım getirdi içinde bal polen ve birçok baharatın olduğu bir karışım. Özel bir yerde yaptırıyordu. Doktora sorduk abartmazsan sorun olmaz dedi. Her gün 1 yemek kaşığı o karışımdan verdik. İyileşti babam şükür. Etkisi var öı bilemiyoruz tabi ama o dönem babama iyi geldiğini düşündük. Hatta hala alır o karışımdan kullanır.
son olarak bikaç gün önce anne sütünün kanser tedavisinde kullanıldığı gibi bir şey okumuştum ama doğruluğu konusunda emin değilim .