Merhabalar bebeğim sağlık sorunları nedeniyle 2 ay hastanede kaldı ocak şubat aylarında.. Bu sürede de mecburi olarak telefondan çocuk şarkıları izlemeye alıştı.
Şimdi özellikle mama içerken tlf izlemiyorsa asla mamasını içmiyor ağzını dahi açmıyor. Aç kalsın alışır unutur dedim ama bi türlü unutturamadım…
Bu durumu yaşayan anneler tavsiyelerini yazabilir mi ya da bilgisi olanlar fikir verirse çok sevinirim 🥰