Mel01 valla dün kaç tane eczane gezdim hiç biri delmiyormuş. Artık en son sordum neden delmiyorsunuz diye. Deldirdikten sonra iltihap falan olduğu için artık eczaneler o riski almıyor o yüzden delmiyoruz dedi. Aslında bana saçma geldi eczane kuyumcudan daha hijyenik olur daha çok dikkat eder hijyene