DaisyMom benim aşırı bir harcamam yok diye düşünüyorum ama yinede illaki harcanıyor ya mesela bu ay: eşime ve bana ayakkabı aldık yani 2 çift: 1300 TL, göz altı kapatıcısı ve krem aldım: 150tl, bir takım aldım: 300tl, kızıma doğumgünü yaptım:500 TL, bu ay iki kez dışarda yemek yedik toplamda: 290tl, eşime alışveriş yaptık yazlık:550tl, birde indirimde tabak seti vardı çok beğendim dayanamadım aldım: 100tl
aklıma gelenler bunlar mesela 😒🤷♀️