Hiç kullanmadım canım, kullanmayıda düşünmüyorum içerisinde okadar kimyasal zararlı şey varki, benim bebegim 6 bucuk aylık ve suan biobellindanın güneş kremini kullanıyorum okadar içim rahatki hem %100 yerli hemde doğal kimyasal barındırmıyor, herkese tavsiye ederim sanada canım 🤗❤️🍀