Sfat 60 ıle baslayıp 100 ıle doguma gırmıs bırı olarak seslenıyorum sıze 🤣🤣🤣🤣 bebegınızı emzırıyormusunuz bılmıyorum ama dogumdan sonra 85 dustum ve kaldım artık bıttı dedım dıyete basladım leıse basladım ve tabıkı iron tea forx5 cayını kullanıyorum tavsıye ederım tabı bunları yapmaya baslayalı 9 gun oldu gobegım gıttı pazartesı tartılıcagım ama hafıfledıgımı hıssedıyorum herkes gobegın nerede dıyor sehırıcı arabalarında hamıleyım dıye yer verıyordı oyle soyleyım😆