Fatmamirac_2705 fibromiyaljiniz olabilir. Ya da tiroit problemleri. Pandemi olmasaydı iyi bir dahiliyeciye gidip testlernize baktırın derdim. Ama gitmeden sunları yapabilirsiniz. Her gün sabah erken kalkın 8 veya daha erken. Güne 1-2 bardak ılık su ile baslayın. Kahvaltı hemen etmeyin. Edecekseniz yumurta kırmızı biber gibi protein ve sebze yiyerek olsun. Gün icinde yeterli yesil sebzelerden yararlanmaya calısın. C vitamini , Günlük 2000’lik D vitamini ( zararsız doz), 15 günlük de multivitamin kürü yapabilirsiniz. 3-4 lt su icmeye calısın gün içinde. Acık havada önce 15 dk sonra 30 dk lık yürüyüşlere baslayın. İnanın enerjiniz degisecek. komik bir an olmasa da gülümsemeye hatta kahkaha atmaya calısn. sevdiginiz bir müzigi dinleyin. Kendinize vakit ayırmaya calısın. havalar ısınıyor ve günes iyi gelecektir.