Nur8890 4 ay 4 gunluguz.Inanilmaz zor ve yorucu geciyor.3 ay da ne kadar guzel geciriyorduk zamanimizi.Bu 4.ay beni mafetti.Biz meme reddini 2 aylikken yaşadik.Mama gidiyoruz.Cok sukur mamasini iciyor.Surekli aglamalar.Yatmak istememesi.Su icmeye bile beraber gidiyoruz.Yanima koyuyorum arkami donup birsey yemeye calisiyorum ortaligi yikiyor.Zaten tek öğün yemege calisiyorum onu da hazirlayana kadar neler cekiyorum.Surekli kucak istiyor etrafa bakmak istiyor.Sadece beni istiyor.Hic birseyden memnun olmuyor oynatiyorum yok uyutuyorum uyumaz.Uyusada zaten cok uyumuyor.Ne yapacagimi şaşiriyorum bazen.Aksam 7 veya 8 den sonra sustura bilene 👏👏👏 gece 11 bucuk 12 ye kadar devam ediyor.Daha sonra uyuyor Allahtanda dinleniyorum.Daha 6 gundur boyleyiz.Yani normalde de aksamlari durmuyodu ama aglamiyordu.Ne zormus bu 4.ay 😁 3 ay miss gibiydii.