Kızlar bi kaza oldu ve ertesi gün hapı kullandım. Hapı aldıktan 3gün sonra regl oldum. Daha reglime 10gün vardı halbuki erken getirtti. Böyle çok yoğun bi kanamam olmadı normal regl gibi değildi normal kan rengi de değildi böyle aşırı koyu azar azar bi 8-9gün sürdü. Bitti. Bir hafta geçti bugün tekrar kanama yaşıyorum yine koyu renkte ve çok az. Daha önce yaşayan var mı böyle bir şeyi? Normal mi? Ertesi gün hapının etkisi olabilir mi bu? Bu sıcaklarda normal regl bile çekilmiyorken bu durum beni aşırı rahatsız etti ya. Normal midir ki bu?