bertn büyük ihtimal eksiklikten kaynaklı iştahı yok bir şekilde tamamlanmalı doktorun yönlendirir. Anne sütü alması güzel ama yetmiyor tek başına. Yavaş yavaşta olsa alışması lazım artık,tek balık yağıyla iştah açılsın sanmıyorum kullanmadık biz. Kahvaltıda aç oluyorlar o zamanlardan başlayın