Mom587 Kızım 75 günlük. Mozart açınca ağlıo 4 5 seger oldu denk mi geliyor dedim ama 4 5 kere olunca anlamadım hoşlanmıyor korkar gibi. Normal mi
Duruaslan01 Mom587 benim kızım kore şarkıları dinliyor🤦♀️😂 pür dikkat izliyordu mozart açtım başladı ağlamaya tekrar kpop açtım sustu 😂😂😂 3 ay 23 günlük
ikizlerinannesi2985 Mom587 ay ben hamileliğimden beri dinletiyorum bütün gün hem de. aksine benimkiler sakinleşiyor ki mozart ve bach ın müzikleri bebeklerde sakinleştirici etkisi var diye biliyorum tınılarından dolayı
maggie Mom587 mozart değil de dua dinletiyorum ben hem beyin gelişimine destek oluyor tınısından dolayı hem de sakinleşiyor
Mom587 Duruaslan01 ya ne bilim herkes hamilelikte baslio dinletmeye doguncada hep duyuyorum. Benimki böyle tepki verince merak ettim.
ikizlerinannesi2985 Mom587 bilmiyorum kiii. hamilelikte duyduğu şarkılara müziklere bebekler doğunca daha bi duyarlı oluyorlarmış. ben normalde de klasik müzik çok sevdiğim için dinlerdim hep, doğal olarak onlar da dinledi😊doğduklarından beri açarım, hiç yadırgamadılar
Mom587 ikizlerinannesi2985 olabilir hamilikten alışkın olduklarından sizinkiler severek dinliyorlar. Be hamilelikte babamı kaybetmiştim müzik hiç dinlemedim desem yeridir ve biraz sıkıntılı hamilelikti sürekli uyuma dinlenme müzik dinlemedim hiç.simdi alıştırmaya calisicam inşallah alisirlar
ikizlerinannesi2985 Mom587 doğrudur canım, başın sağolsun. sonuçta anne karnında dinlemediler diye hiç dinlemeyecekler anlamına gelmiyor😊 mozart ın çok güzel bebekler için müzikleri var, yumuşak tınılı. zamanla alışırlar😊