Reyhandefne ayy böyle mesajları okuyunca mutlu oluyorum canım. Tek değilmişim demek ki. Aynen devam edecem zaten ilaclara. Doktorda bunlar iştah açar dedi. Ama ben yinede başka şeylerde araştırayim dedim. Bende hemen emzirmiyorum zaten. Önce ek gida veriyorum ama yemiyor, 🤷♀️aç olsa bile yemiyor,illa emecek. Inşallah iştahı açılır benim kızımında. 😊