Oğlum bir yaşında 7. dişini çıkarıyor.Ağrısı olduğu için yemek istemiyor.Anne sütü aldığı için ek gıdalarda zorlamıyorum zaten iyice acıkınca uzun emiyor.Demin tekrar bakmak istedim dişlerine.Canı nasıl acıyorsa artık büyük bir kuvvetle ısırdı parmağımı.Zor bir dönem onlar için.Zorlaştırmayalım kolaylaştırmaya çalışalım.Kolaylıklar dilerim💓