Kızlar 1 bucuk yasında bir kızım var aksama kadar hıcbısı werme yemıyo we ben hala püre yapıp werıyorum hala pure yapmadan hıcbısı yemıyo korkuyo yutmaya atıyo yada kusuyo biraz once arpa sehrıye lı corba yaptım werıyorm sehrıyelerı atıyo agzından suyunu ıcıyo Pırınc pılawı werıyorum tutamayıp bazen kusuyo napcagımı sasrdım agla agla sinirlerim bozuldu cok yıprandım zaten alerjısı olan Bı cocuk tu cok sukur okdr kalmadık doktorlar ac bırak acıkınca yiyecek elbet dıyo boyle olupta ac bırakan olumlu sonuc alanınız war mı k bakmayın cok uzun oldu ama cidden artık Bı fikre ihtiyacım war 🤲☹️