tosbilitostos Doktora götürdüm çatlak varmış gösterdi banada kızarmış orası çatlamış şimdi idrar ve kaka tahlili vercem. İlaç tedavisi yaparız dedi nasıl oluyo ne olcak şimdi korkuyorum😔😔😔bebeğim de kabız bu arada inşaaallah bundan dolayıdır
pelinsss tosbilitostos benim bebeğimde de vardı bi ara, bir doktor çatlak var ondan dedi diğeri alerji olabilir çatlak yok dedi. Sürekli krem sürerek geçirdim şükür.
Mom084 tosbilitostos bizimde kan vardi 2 kere gördum bizde çatlak yoktu ama şükür Ben dut pekmezi verdim hani bağışıklığı için sanırım o yapmış onu kestim bitti bidaha da olmadı kan ve kaka testi verdik şükür negatif çıktı