Kızlar merhaba. Muğla da yasıyoruz buralar yazın yanıyor tabiri caizse. Ama geceleri de hafif seriliyor tabi. Uyku tulumu almak istiyorum. Kaç tog veya nasıl uyku tulumu alıyorsunuz. Araştırırken kafam karıştı. 0,3 tog yazan var ama onlar penye sanırım sıcak mı gelir bilemedim. Bi de müslinler var. Tavsiyenizi bekliyorum lütfen yardım edin şu bacınıza 😀