Melisanaz
Oyyy bak hüzünlendim burnumda tüttüü. 😔😔 Yedigöllerde kurmuştuk biz, Nazlı gölde. Sakin olsun insan olmasın diye orda kurmuştuk çadırı ama diğer göller daha güzel, kalabalık ve gürültülü oluyor tabi haliyle. Bir dee uzak sanırım biraz ama Ordu Ünyede bir kamp kurmuştuk, çadırı açınca mis gibi deniz manzarası, aşağı inince direkt sahildesiniz. Bebeğim büyüsün artık 😢