Su1 Merhaba anneler🌸 bebeğim 1 aylık oldu şükür 2500 kilo doğdu ödemi gidince 2400 oldu kilosu dün doktor kontrolü vardı 3200 olmuş şükür ama doktor az buldu be mama takviyesi yap dedi sorum şu bebekler aylık kaç gram alıyor
Kereminannesiii Su1 ilk ayda genelde 1 kilo almasını bekliyorlar ama bildiğim kadarıyla 500-1000 arası normal. Daha sık emzirmeyi deneyebilirsiniz hemen mamaya başvurmayın bence
Minikmucizem02 Su1 Sütünüz yeterliyse daha sık emzirin bence. Hemen mama takviyesi olmasın elbet alır kilo
Su1 Kereminannesiii aslında sık emziriyorum ama mama vermek bende istemiyorum şuan napıcağımıda şaşırdım
Ayse67 Evet hemen mama takviyesine geçmeyin bencede 15 gün bi sık emzirmeyi deneyin kilosuna tekrar baktırın ona göre mamaya geçersiniz